Trendzetter en pionier in duurzaamheid
Bij Bidfood Belgium is je best doen niet genoeg. De verwachtingen van klanten matchen, is het minimum. Ze overtreffen is het doel. Bidfood Belgium ziet zijn klanten daarin als partners.
“Er is voortdurend overleg met onze partners om naast kwaliteitsvolle producten - zowel merknamen als private label - ook kennis en nieuwe trendy
ideeën aan te reiken,” verduidelijkt Bart Vanaeken als National Field Sales Manager. “Om kosteneffi ciënt en creatief te ondernemen, voorzien we in tools rond foodcost en menuplanning en zorgen we als trendzetter en als nummer 1 in foodservice in België met nieuwe, innoverende producten voo
extra mogelijkheden om te groeien.”
Die aanpak krijgt vorm in een duurzame en maatschappelijk verantwoorde context. Aan partners biedt Bidfood Belgium een breed en voortdurend groeiend gamma aan producten van duurzame oorsprong. Impact van de bedrijfsprestaties op milieu zoals verbruik van energie, afvalproductie en C02-uitstoot worden permanent gemeten, gemonitord en verminderd. De werkomgeving bij Bidfood Belgium is gericht op de tevredenheid en ontwikkeling van elke medewerker, met voldoende opleidingsuren en gelijke kansen inzake gender en leeftijdscategorieën. “Dit is veel meer dan strategie. Het is bij Bidfood Belgium een dagelijkse attitude gefocust op fundamentele waarden,” aldus Bart Vanaeken